BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 19 October 2019



 "Kolesterol Berkait penyakit Jantung"

Vaskular aterosklerosis adalah istilah perubatan bagi penyakit yang menyebabkan arteri (salur darah) tersumbat. Jika salur darah itu di jantung, ia akan menyebabkan serangan jantung dan jika di otak, ia boleh mengakibatkan strok.
.
Melalui bukti saintifik menyatakan masalah vaskular aterosklerosis berkait rapat dengan kolesterol. Kolesterol adalah bahan berlilin seakan-akan lemak yang menjadi komponen penting dalam penghasilan dinding sel dan hormon.
.
Kebanyakan kolesterol dihasilkan sendiri oleh badan dengan sumbangan kecil daripada makanan yang diambil. Oleh itu, kolesterol adalah bahagian penting badan setiap manusia.
.
.
"2 bulan amalkan Jus TOKMAA...bacaan gula akak turun sehingga 6.7..." - Puan Marsineng
.
"Dulu saya cepat lelah dan semput....alhamdulillah sejak amalkan Jus TOKMAA...lelah saya hampir tiada..." - Cik Katijah
.
"Setelah 2 botol...kesihatan ayah semakin beransur pulih...ayah dah boleh solat semula dengan sempurna"... Puan Sara
.
.
Jus TOKMAA dihasilkan dari gabungan HALIA BARA yang mempunyai kadar serat dan phytochemical yang cukup tinggi bersama dengan Madu, Bawang Putih dan Lemon.Nampak sama tapi TIDAK serupa dari rasa dan kehalusannya.
Ramuan tradisi nenek moyang yang digabungkan dengan teknologi moden menghasilkan JUS TOKMAA yang mampu membantu mengembalikan kesihatan optimum kepada semua orang.
.
.
Membersihkan saluran darah dan sistem perhadaman serta meningkatkan sistem imunisasi badan menjadikan Jus tokmaa pilihan terbaik untuk mereka² yang mengalami masalah kesihatan seperti Kencing Manis, Asma, Resdung, Migrain, Masalah Dalaman dan banyak lagi.
Malah ia juga mampu membantu anda mendapatkan kulit wajah yang sihat dan berseri
.
.
Dapatkan sekarang sebotol JUS TOKMAA untuk anda dan keluarga tersayang.
'
'
Whatsapp 👇
www.wasap.my/60139999647
www.wasap.my/60139999647

0 ulasan: